donderdag 1 april 2010

Fotografie


Ik teken.
Maar dat hangt altijd af van foto's.
Ik kan nou eenmaal niet zo goed portretten tekenen met alleen een persoon voor me, ik moet ook een mistens één foto hebben.
Daarbij reken ik vaak op mensen die gevoel hebben voor fotografie.
Mooi zou zijn als ik zelf mn eigen foto's zou kunnen leveren.

Maar jammer genoeg ben ik niet goed met camera's.
Ik heb wel een Nikon spiegelreflex gekregen van mn zwager, maar dit is al best een oude met de bijkomstige ruis.

Maar nu heb ik toch 1 keer een foto gemaakt die ik wel de moeite vind om een portret van te maken. Het is een foto van mezelf, ik hoor wel vaker dat ik wel erg veel mezelf teken. Maar dit heeft geen narcistische reden.. Ik heb gewoon meestal mn tekenbuien om 2 uur 's nachts, en over het algemeen ben ik dan de enige in de buurt om na te tekenen.. (of in dit geval te fotograferen)

Ik denk dat ik m op A2 maak, lijkt me wel vet om deze foto groot te schilderen.

1 opmerking:

Dineke zei

zal ik dan toch maar reageren, nadat ik in 1x vijf blogs heb moeten lezen?

Maar je bent er weer, leuk :)

Wie is die mafkees?

Mijn foto
Netherlands
Ja stefan, dat ben ik dus. nu kan ik hier wel allemaal feiten gaan neerzetten maar als je er echt in geintereseerd bent vraag je er maar naar ;)

De politie vraagt uw aandacht voor de volgende gezochte personen: