zondag 16 mei 2010

Stefan gaat commercieel! (2 pogingXD)

Ik heb ongeveer een jaar geleden via mijn site aangeboden om portretten op aanvraag te maken voor een vergoeding.
Als ik nu terugkijk was dat financieel best heel handig, want ik heb op die manier nog best heel wat geld verdient aan alleen mijn hobby uitoefenen:P

Maar jammer genoeg is die site nu terziele, ik had geen zin om weer geld te betalen voor het verlengen van het .nl-domein. (ik vind nieuwe sites maken veel te leuk, dus er komt zeker nog eentje)

Hier het filmpje waarmee ik een nieuw commercieel pad insla, vanaf nu eindigen al mijn filmpjes zo. (voor als je t heel erg vind; ik probeer ook alleen maar mn hobby te betalen, t kost echt veel geld!)

And now we wait:)


Geen opmerkingen:

Wie is die mafkees?

Mijn foto
Netherlands
Ja stefan, dat ben ik dus. nu kan ik hier wel allemaal feiten gaan neerzetten maar als je er echt in geintereseerd bent vraag je er maar naar ;)

De politie vraagt uw aandacht voor de volgende gezochte personen: